کد خبر:۷۳۹
۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۱
چشم‌انداز فرهنگی پژوهشکده تحقیقات راهبردی بررسی کرد:

چشم‌انداز تبلیغات اسلامی در افق ١٤٠٤

نشست کارگروه چشم‌انداز فرهنگی پژوهشکده تحقیقات راهبردی با دستور جلسه «چشم‌انداز تبلیغات اسلامی در افق ١٤٠٤» برگزار شد.
کارگروه چشم‌انداز فرهنگی پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع، صبح روز ١٢ آبان تشکیل جلسه داد. در این نشست که با دستور جلسه «چشم‌انداز تبلیغات اسلامی در افق ١٤٠٤» برگزار شد، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه گزارشی از اهداف فرهنگی تعیین شده در سیاست‌های کلان نظام و برنامه چشم‌انداز ١٤٠٤، ضرورت‌ها، ظرفیت‌ها و الزامات تبلیغات اسلامی، وظایف و استراتژی‌های سازمان تبلیغات اسلامی را تبیین نمود که مورد بحث، بررسی و نقد کارشناسان و صاحب نظران حاضر قرار گرفت.
گسترش دادن معرفت و بصیرت دینی، تقویت فضایل اخلاقی و ایمان، دفاع از اصول اسلام، نظام مقدس جمهوري اسلامي و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي،  دشمن‌شناسی و شناخت ترفندها و توطئه‌ها، مقابله با جریانات انحرافی در حوزه دین و مقابله با تهاجم فرهنگی، گسترش كمي و كيفي تبليغات ديني مردمي و بر انگيختن احساس مسئوليت عمومي در قبال اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از جمله انتظارات فرهنگی از سازمان تبلیغات اسلامی است.
گفتنی است اهداف کلی کارگروه چشم‌انداز فرهنگی، پشتیبانی محتوایی-پژوهشی مجمع تشخیص مصلحت نظام است و این کارگروه تلاش می‌کند در زمان مناسب اقدام به تهیه و تدوین گزارش راهبردی در راستای کمک به سیاست‌های کلی نظام در بخش فرهنگی نماید.

ارسال نظرات
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها