کد خبر:۷۳۶
۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۹
در پژوهشکده تحقیقات راهبردی برگزار شد:

نشست کارگروه چشم‌انداز ورزش و جوانان

کارگاه چشم‌انداز ورزش و جوانان با حضور نمایندگان نهادهای مختلف ورزشی و دانشگاهی، صبح یکشنبه ٢٩ مهرماه در محل پژوهشکده تحقیقات راهبردی برگزار شد.


کارگاه چشم‌انداز ورزش و جوانان با حضور نمایندگان نهادهای مختلف ورزشی و دانشگاهی، صبح یکشنبه ٢٩ مهرماه در محل پژوهشکده تحقیقات راهبردی برگزار شد. دستور جلسه این نشست بررسی نهایی گزارش راهبردی ورزش در دانشگاه‌ها بود. دکتر محمدحسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گزارشی جامع از عملکرد این وزارتخانه در حوزه ورزش و جوانان ارائه نمود و صاحب‌نظران حاضر به نقد و بررسی عوامل پایین بودن شاخص سرانه ورزش در کشور و میزان بهره‌وری امکانات ورزشی پرداختند.
اهداف کلی این کارگروه، پشتیبانی محتوایی - پژوهشی مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود که بتواند در زمان مناسب در راستای تهیه و تدوین سیاست‌های کلی نظام در ورزش و جوانان، اقدام به کمک پژوهشی نماید.
در این نشست مقرر شد با بررسی‌های میدانی پژوهش‌های انجام گرفته درباره ورزش کشور، برای دو پرسش جدی پاسخ راهبردی استحصال شود: ١- تولیت ورزش کشور چه مرجعی است؟ ٢-آیا ورزش کشور شورای عالی تصمیم‌گیر دارد؟

ارسال نظرات
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها