کد خبر:۷۲۱
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۹

نشست هفتگی شورای سیاستگذاری پژوهشکده تحقیقات راهبردی با حضور اکثریت اعضا روز شنبه ٢٤ شهریورماه انجام پذیرفت

در این نشست دو موضوع: ١ ـ بررسی نقاط قوت و ضعف نشست علمی ـ تخصصی «جمهوری اسلامی ایران، سرمایه‌ها و چالش‌ها» در ١٩ شهریورماه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. ٢ ـ اساسنامه پژوهشکده تحقیقات راهبردی مورد مداقه اعضا قرار گرفت که در ارکان و اجزاء آن کمک‌های بیشتری صورت گیرد تا دستاوردهای پژوهشی با سرعت و دقت لازم در چرخه تصمیم‌سازی قرار گیرد.

بسمه تعالی

نشست هفتگی شورای سیاستگذاری پژوهشکده تحقیقات راهبردی با حضور اکثریت اعضا روز شنبه ٢٤ شهریورماه انجام پذیرفت:

در این نشست دو موضوع: ١ ـ بررسی نقاط قوت و ضعف نشست علمی ـ تخصصی «جمهوری اسلامی ایران، سرمایه‌ها و چالش‌ها» در ١٩ شهریورماه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

٢ ـ اساسنامه پژوهشکده تحقیقات راهبردی مورد مداقه اعضا قرار گرفت که در ارکان و اجزاء آن کمک‌های بیشتری صورت گیرد تا دستاوردهای پژوهشی با سرعت و دقت لازم در چرخه تصمیم‌سازی قرار گیرد.

در ادامه این نشست، دکتر محمدابراهیم مداحی قائم مقام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پژوهشکده تحقیقات راهبردی اظهار داشت: رسالت اصلی پژوهشکده، پردازش موضوعات مهم و کلیدی کشور است که در منظر مقام معظم رهبری از اولویت‌های شرایط فعلی است، مثلاً زیر موضوعاتی که به توسعه دریامحور می‌پردازد، لذا جهت‌گیری‌ کلی بنده تشکیل نشست علمی ـ تخصصی دوم با محوریت همین موضوع با رویکرد «مدیریت ترانزیت انرژی فسیلی در آسیای جنوب غربی» می‌باشد که طرح اولیه آن نیز آماده ارائه و بحث و تصمیم‌سازی است.

ارسال نظرات
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها