کد خبر:۲۷۸
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۴

سمینار یک روزه"ابعاد بین‌المللی و حقوقی تجاوز اسرائیل به غزه و سناریوهای پیش‌رو" برگزار می‌شود

تاریخ : ١ دی ١٣٨٧ موضوع : مناقشات منطقه‌ای برگزارکننده : معاونت پژوهشهای روابط بین‌الملل / گروه مطالعات سازمانهای بین‌المللی
خلاصه

این همایش در حالی برگزار می گردد که تجاوزات وحشیانه اسرائیل به مردم بی گناه و بی پناه غزه وارد چهارمین هفته خود گردیده و سکوت دولت‌های سازشکار و سازمانهای بین‌المللی در این خصوص بیش از هر چیز دیگری وجدان بیدار افکار عمومی جامعه جهانی را متاثر کرده است.



نتایج

معاونت پژوهش‌های بین‌المللی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، سمینار یک روزه‌ای را در تاریخ اول بهمن ماه با موضوع" ابعاد بین‌المللی و حقوقی تجاوز اسرائیل به غزه و سناریوهای پیش‌رو" برگزار خواهد کرد.
این همایش در حالی برگزرا میگردد که تجاوزات وحشیانه اسرائیل به مردم بی گناه و بی پناه غزه وارد چهارمین هفته خود گردیده و سکوت دولت‌های سازشکار و سازمانهای بین‌المللی در این خصوص بیش از هر چیز دیگری وجدان بیدار افکار عمومی جامعه جهانی را متاثر کرده است.
دراین همایش که با هدف شناسایی ماهیت تجاوزکارانه و غاصبانه رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود صاحبنظران و اندیشمندان روابط بین الملل و کشور در مورد موضوعات: چرایی تجاوز اسرائیل به غزه،‌ تحولات میدانی در غزه، تحلیل بازتاب بین‌المللی تجاوز اسرائیل به غزه و ناکارآمدی حقوق بین‌الملل و سناریوهای پیش رو در فلسطین به بحث خواهد پرداخت.
برخی از سخنرانانی که تا کنون حضور آنها اعلام شده است عبارتند از: آقای صباح زنگنه کارشناس مسائل خاورمیانه، حجت‌الاسلام اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت سفیر اسبق ایران در سوریه، آقای سبحانی سفیر سابق ایران در لبنان،آقای سنایی نماینده مجلس، آقای دکتر اردبیلی استاد دنشگاه شهید بهشتی.
یادآوری می‌گردد این سمینار ساعت ٩ صبح در محل سالن همایش‌های مرکز تحقیقات استراتژیک واقع در انتهای خیابان پاسداران ضلع جنوبی پارک نیاروران برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها