کد خبر:۱۳۱
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۰

نشست مشترک مرکز تحقیقات استراتژیک و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

با حضور دکتر ولایتی، ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر جلالی، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، نشست مشترک این دو مجموعه با حضور معاونین در مرکز تحقیقات استراتژیک در 30 فروردین 1394تشکیل گردید.
دکتر ولایتی این نشست را اقدام و گامی مؤثر در ایجاد فرآیندهای مثبت در حوزه تصمیم‌گیری امور راهبردی و پژوهشی دانست و با توجه به نو بودن عنصر پژوهش در کشور، اظهار امیدواری کرد که آنچه در مؤسسات تحقیقاتی صورت می‌پذیرد، در صحنه عمل نیز به اجرا درآید. وی تأکید کرد که استفاده از تجارب گذشتگان در امر تصمیم‌سازی، مهم و ضروری می‌باشد.
دکتر جلالی نیز با اظهار خرسندی از این اقدام مثبت، علاقه‌مندی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را برای ایجاد یک ارتباط منسجم و همکاری فیمابین بیان کرده و پیشنهاد کرد همکاری‌های مشترک بین دو مجموعه تحقیقاتی در قالب یک تفاهم‌نامه شکل گیرد تا زمینه تعامل جدی در امور آینده فراهم گردد.
در ادامه جلسه، معاونین  پژوهشی مرکز  تحقیقات با تبادل نظر فیمابین، ابعاد مختلف همکاری در مرکز را بررسی و نسبت به تقویت و توسعه و هم‌افزایی در حوزه تحقیقات و پژوهش‌ها تأکید کردند.
در پایان مقرر شد این جلسات استمرار یافته و فهرست عناوین پژوهشی دو مرکز با همدیگر مبادله شود تا فعالیت‌ها هم‌افزا باشد و انجام فعالیت‌های پژوهشی موازی متوقف گردد.
ارسال نظرات
آخرین گزارش های تحلیلی
آخرین مصاحبه ها
آخرین ویدئوها